יום ראשון, 10 במאי 2015

יצרני מדפסות מובילים - כל המידע שחשוב שתכירו

מדפסת - כל המידע שחשוב שתכירו

למי מאיתנו אין מדפסת או צורך באחת שכזאת? מדובר במוצר שאותו ניתן למצוא כמעט בכל בית ומשרד, לעיתים רבות אף יותר מאחד. ומאחר והמדפסת כה חשובה ונצרכת, הבה נבחן את המותגים המובילים בתחום ייצור המדפסות וכיצד ניתן לתפעלן בצורה המיטבית.

יצרני מדפסות מובילים


עולם המדפסות מתחלק ל-2 סוגים עיקריים: מדפסות הלייזר והזרקת הדיו. כל אחד מהסוגים הללו יכול לשמש למגוון רחב של צרכים החל מהשימוש ה- "מזדמן" אותו כולנו מכירים מהבית ועד להדפסות בכמות מסחרית, בתי דפוס, קופות רושמות, הדפסת מדבקות, הדפסה על מוצרים ואריזות ועוד. נכון להיום 8 חברות ענק מהוות את יצרני המדפסות המובילות בעולם – Oliveti, HP, Brother, תמיכה Epson, Xerox, Canon, Oki ו- Lexmark. חברות אלו יכולות לספק עבורכם מדפסת מכל סוג (לייזר או הזרקת דיו) ברמה הגבוהה ביותר ומציעות קו שלם של מוצרים בהתאמה אישית ע"פ איכות ההדפסה, קצב וכמובן, המחיר. בין מוצרי החברה ניתן למצוא מדפסות בשחור לבן, צבע ומדפסות משולבות על בסיס הזרקת דיו או לייזר.

איזו מדפסת עדיפה? ומדוע חשוב לרכוש ראשי דיו מקוריים בלבד?

מדפסות הזרקת הדיו משתמשות בטכנולוגיה הוותיקה ביותר ועל כן זולות ביחס לאחיותיהן, מדפסות הלייזר. נעדיף להשתמש בסוג זה של מדפסות כאשר אנו מעוניינים באיכות הדפסה גבוהה במיוחד או כאשר אנו לא נוטים להדפיס בכמות גדולה או בקצב מהיר במיוחד. אין ספק כי טכנולוגיית ההזרקה הופכת כל מוצר מודפס לאיכותי ביותר שכן מתבצע שימוש בחומר נוזלי ללא מתווכים מגנטיים שנמצאים בטונרים למיניהם. יחד עם זאת, אחת הטענות לחסרונות שיש למדפסות אלו נוגעת במחיר ראשי הדיו המקוריים הגבוה, וזאת אל מול האלטרנטיבות המוצעות כגון רכישת ראשי דיו ממוחזרים או תחליפיים. חשוב להבין כי ראשי דיו מקוריים, למרות שהם מעט יותר יקרים, שומרים על המדפסות לאורך זמן, "מתקשרים" עם המעבד טוב יותר ועל כן סובלים מפחות תקלות ומספקים דפוס איכותי יותר. בנוסף, כאשר מדובר על מדפסת חדשה עם אחריות, השימוש בראשי דיו מקוריים הינו חלק בלתי נפרד מתקפותה של תעודה זו.

יש לציין כי קצב הדפסה מהיר, עלות הדפסה נמוכה פר דף ועלות בסיסית גבוהה של המדפסת עצמה הינם המאפיינים הבולטים של מדפסות הזרקת הלייזר ועל כן יש לאפיין את הצרכים היטב לפני ביצוע ההחלטה לרכישה הנכונה - מדפסת לייזר או הזרקת דיו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה