יום ראשון, 29 בנובמבר 2015

מדפסת הזרקת דיו משולבת - מגוון יתרונות במכשיר חכם אחד




כל הנתונים מראים השימוש במספר רב של מוצרי אלקטרוניקה בבית ובמשרד גורם לבזבוז עלויות עצום בשל רכישתם בנפרד, וזה עוד לפני שדיברנו על העומס ומצוקת המקום שנגרמת מהצבתם. הדבר מומחש  היטב בכל מה שקשור לציוד הקצה המשרדי כגון מדפסות, מכונות צילום, סורקים וכו', שעד לפני מספר שנים ניתן היה לרוכשם בנפרד בלבד. אין ספק כי הגעתן של המדפסות המשולבות לעולמנו שינתה את התמונה לחלוטין. כיום כבר ניתן לרכוש את כל המוצרים הללו בתור מדפסת משולבת אחת וליהנות מסביבה נוחה ופונקציונאלית להפליא. מדפסות אלה יכולות להגיע בשתי שיטות מרכזיות – לייזר או הזרקת דיו. בשורות הקרובות נתמקד במדפסות הדיו ויתרונותיהן הרבים למשתמש. 

מדפסת הזרקת דיו משולבת - מדפסת שיש בה הכל 

מדפסת משולבת הינה מוצר אלקטרוני שמאגד במארז אחד מספר פונקציות בעת ובעונה אחת : המדפסת עצמה, מכונת צילום, סורק ופקס. כאמור, מדפסת זו ניתנת לבחירה על פי שתי שיטות הדפסה מרכזיות (לייזר באמצעות טונרים או הזרקת דיו באמצעות ראשי דיו) כאשר שיטת הזרקת הדיו נחשבת לוותיקה מבין השתיים ומאפשרת הדפסה וצילום באיכויות גבוהות ביותר. מדפסות הדיו מפגינות גם ביצועים טובים מבחינת קצב ההדפסה ומספר דפים פר ראש דיו.

התאמה אישית מושלמת למשתמש

מאחר ומדפסת משולבת כוללת באופן מובנה מספר פונקציות, אין צורך לרכוש כל אחת מהן בנפרד וכך נחסך לא מעט כסף וכמובן מקום. יחד עם זאת אין הדבר אומר כי כל מדפסת הזרקת דיו משולבת מציעה את אותן האפשרויות. למעשה, ניתן לבצע התאמה אישית מלאה לצרכים ע"פ המאפיינים הבאים:

איכות ההדפסה - נמדדת ביחידת DPI וככל שהערך גבוה יותר כך הרזולוציה בהתאם. בכלל, מדפסות הזרקת דיו בדרך כלל מציעות רזולוציות גבוהות פר הגדרה.
אפשרויות תקשורת - ניתן למצוא מספר סוגים של מדפסות משולבות : מחוברות למחשב באופן ישיר, מחוברות לרשת בלבד או מדפסות משולבות אלחוטיות, Wi-Fi או BlueTooth
סוג ההדפסה והצילום - צד אחד, הדפסה דו-צדדית.
מבנה - גבוה או שטוח וזאת בהתאם לכמות הדפים שניתן לטעון באופן מקסימאלי.

יש לציין כל מדפסת משולבת הזרקת דיו מאפשרת שימוש בראשי דיו מקוריים, תחליפיים או ממוחזרים (בדומה לאותם טונרים שמשמשים את מדפסות הלייזר המשולבות). כיום אף ניתן להשכיר אותן בשירות הכולל שירותי תחזוקה והחלפת ראשי דיו באחריות של נותן השירות. מומלץ בהחלט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה