יום שני, 21 בדצמבר 2015

כיצד תחסכו בעלויות טונרים למדפסות?

 

טונרים למדפסות - הדלק של המדפסת שלכם

בעולם העסקי יש הנוהגים להשוות בין רכישת רכב לרכישת מדפסת ביתית / עסקית. הסיבה נעוצה בעובדה כי מדובר בשתי דוגמאות בולטות לרכישה היוצרת הוצאות שוטפות גבוהות במיוחד, לעיתים קרובות אף גבוהות מסכום הרכישה עצמה. כשמדובר בטונרים למדפסות, בדיוק כמו במקרה של הוצאות הרכב השוטפות, ניתן לחסוך סכומים נכבדים באמצעות מספר החלטות חכמות. אז בואו נראה כיצד.

כיצד תחסכו בעלויות טונרים למדפסות?

ראשית, חיסכון בעלויות טונרים למדפסות מתחיל ברכישת המדפסת עצמה. בדיוק כפי שרכבים מסוימים "זוללים" כמויות דלק גבוהות יותר מאחרים, כך גם פני הדברים בתחום הטונרים. חשוב לבדוק נתוני היצרן ממקורות מהימנים, ולא להסתמך על פרסום, שעלול להיות מטעה (שהרי אף אחד לא בודק את אמינות פרסומה של חברה פלונית, שטוענת ש"המדפסות שלנו חוסכות עד 30% בעלויות ההדפסה").

נקודה שנייה היא הטונרים עצמם. בין היבואנים השונים קיימים פערים של עשרות אחוזים בעלויות הטונרים, כך שסקר מחירים מקיף ומעודכן עשוי להיות שווה לכם הרבה מאוד כסף. שוק הטונרים בישראל אמין למדיי, אם כי קיימים טונרים מזויפים במחירי רצפה, שעלולים להסב נזק רב למדפסת שלכם. כך שמומלץ לבחור יבואן אמין, בעל שם ומוניטין וכמובן, מחירים ראויים. חנויות, ספקים ואתרי אינטרנט רבים מציעים הנחות נוספות לרכישה קבועה. מומלץ לבדוק נושא זה גם כן (ואם קפצתם לביקור קטן בחו"ל, דעו כי במדינות רבות, מחירי הטונרים נמוכים משמעותית מאלו שבישראל, במיוחד בארצות הברית).
תוכלו לקרוא עוד על דרכים לחסוך בעלויות מחסניות הדיו בקישור הבא:
http://cafe.themarker.com/post/3212446

מה עוד חשוב לדעת?

בנוסף לאלו, דעו לכם כי שימוש נכון במדפסת יביא לחיסכון הדפסה לא מבוטל. בעיקר הכוונה להדפסה בשחור לבן כאשר לא חייבים הדפסה צבעונית. גם תחזוקה שוטפת, ובראשה ניקוי במטלית לחה/יבשה של צינורות העברת הצבע וסביבתם, עשוי לחסוך להם תקלות, סתימות ואף כמות צבע המועברת בכל הדפסה. עשו זאת אחת למספר חודשים.

בסיכומו של דבר, שוק המדפסות והטונרים בישראל נהנה מתחרות עזה המטיבה עם הלקוח מחד, ומאידך – יוצרת פיתויים שעלולים להיות לכם לרועץ (בעיקר מדפסות במחירים זולים במיוחד, אך כאלו ש"שורפות" מכלי טונר בכמויות). אז ערכו בדיקות מקיפות לפני רכישת מדפסת, הימנעו מפיתויים ותיהנו ממדפסת אמינה, איכותית וחסכונית במיוחד. קנייה נעימה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה