יום רביעי, 30 בדצמבר 2015

השכרת מדפסות - איך זה עובד?

מדפסות איכותיות נדרשות בכל בית עסק ולא ניתן לוותר עליהן גם בעידן הדיגיטלי של ימינו. אלא, שרכישת מדפסת, תפעולה ואחזקתה מביאות כל אחת, יחד ובנפרד, להוצאות גבוהות שאינן מוצדקות וגם ממש אינן הכרחיות בימינו. באמצעות שירותי השכרת מדפסות ניתן ליהנות משירות תפעולי מלא עבור המדפסת הרצויה לכם, לא להשקיע ברכישתה בכל פעם מחדש, ובסופו של דבר להביא לחיסכון עצום בעלויות. כיצד זה בדיוק עובד? להלן כל המידע בנושא.

השכרת מדפסות - עולם שלם של יתרונות לבית העסק

השכרת מדפסות מאפשרת לכל בית עסק ליהנות ממדפסת חדישה ומתקדמת מבלי לדאוג לתפעול שלה. זהו היתרון הראשון ואחד מיני רבים שמציע שירות מיוחד זה. היתרונות הנוספים הינם:
  • התאמה מושלמת לצרכים - המדפסת שתרכשו מותאמת עבורכם בייעוץ מקצועי מדוייק. במידה והצרכים שלכם משתנים, תוכלו להחליפה במדפסת שונה, המתאימה לכם, מבלי להשקיע ברכישתה.
  • שירותי תפעול ותחזוקה נרחבים - במידה ותרכשו מדפסת חדשה, תוך שנה או שנתיים תפוג תקופת האחריות וכל תיקון יהיה על חשבונכם. השכרת מדפסות לעומת זאת הינה תפעולית לחלוטין, והדבר אומר שתקינות המדפסות ותחזוקתן הינן על חשבון ובאחריות החברה שמספקת את השירות.
  • ציוד נלווה בזמינות מלאה - באמצעות השירות תמיד יהיו בידכם טונרים או ראשי דיו נוספים וכאשר הנוכחיים נגמרים, פשוט מזמינים מלאי חדש מהחברה נותנת השירות ולא רוכשים חדשים בעלות גבוהה.
 

השכרת מדפסות - סוגי התקשרויות

ישנן מספר שיטות תמחור שמוצעות לבחירה ע"י חברות השכרת המדפסות המובילות. השיטה הראשונה היא "מחיר פיקס". במסלול זה ניתן להדפיס כל כמות שרוצים והתשלום החודשי הינו קבוע. שיטה זו מתאימה לבתי עסק שמדפיסים בכמויות גבוהות. המסלול השני הוא בשיטת התשלום הקבוע (סכום נמוך) ובנוסף, תשלום קבוע פר דף מודפס (מספר אגורות בודדות). התשלומים כמובן כוללים את עלויות התחזוקה השוטפת של המכונות, החלפתן אם צריך ועלויות של טונרים או ראשי דיו לאורך כל תקופת ההתקשרות.

אילו מדפסות ניתנות להשכרה?

ניתן לשכור כל סוג של מדפסת ולכל תקופת זמן שהיא: מדפסות לייזר, מדפסות הזרקת דיו, מדפסות משולבות, מדפסות IP, מדפסות אלחוטיות ומדפסות מקצועיות עבור מעצבי פנים, אדריכלים ושאר בעלי מקצועות חופשיים רלבנטיים. המדפסות השונות מוצעות בכל סדר גודל, החל ממדפסות קטנות וקומפקטיות ועד מדפסות גדולות במיוחד שכוללות נפח אחסון גדול יותר עבור ניירות ההדפסה. ככל שתשכירו את המדפסת לתקופת זמן ארוכה יותר, כך המחיר שתקבלו יהיה אטרקטיבי ומשתלם יותר.

בסופו של דבר, השכרת מדפסות משחררת את העסק מהתעסקות מיותרת עם מוצר חיוני זה, ועל כן מדובר בשירות משתלם מכל הבחינות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה